24-07-2021

We zijn er weer klaar voor.

Vandaag onze Doe en Was dag.

Tegen 10 uur was het mijn beurt om de wasmachine te gaan gebruiken. De 3 machines die hier staan stonden er samen werkeloos bij tot ik eraan kwam.

Mijn wasje dus weer gedaan en ondertussen mijn stofdoek en stofzuiger aan het werk gezet.

Tegen enen was de boel klaar binnen en buiten want de was droogt hier bijna waar je bij staat. 

Geluncht en heerlijk gaan zwemmen om weer bij te komen van het "harde" werken. Daarna de landkaarten op tafel en de weer-app want die is hier heel belangrijk wat de hitte betreft. Zullen we in Portugal blijven of gaan we via Spanje verder???
Uiteindelijk kiezen we ervoor om toch via Spanje verder te gaan. Portugal is prachtig maar de camper-plaatsen geven de nodige problemen. Je maakt soms vele kilometers om er achter te komen dat de CP niet meer bestaat of campers worden er niet meer toegelaten. Jammer. Spanje is wat dat betreft veel camper vriendelijker.
Morgen willen we nog naar Loulé en Formosa met zijn zoutmeren (als we een CP vinden). Daarna naar Tavira en dan de grens over. Toen ik de reisblog eens aan het bekijken was zag ik dat we hier in 2012 ook zijn geweest.

Dus eens even de boel hier controleren 😁😀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten