28-02-2022

Leven als God in Frankrijk

We hebben bijna een gat in de dag geslapen. Dat komt vast door de zeelucht maar het is dan ook wel heel speciaal om met je camper op het strand te kunnen staan.

Frits wilde vandaag graag zijn video film af krijgen en online zetten. Het is nl. de laatste dag van de maand voordat er een nieuwe internet bundel in gaat en daar maken we nog even gebruik van.
Na het ontbijt begon Frits dus eerst aan zijn film te werken en ikke ........... nou zet mij maar aan het strand bij de zee en je hebt geen kind meer aan me . Ik ging mijn ochtendwandeling maken langs de zee over het strand en ik heb er van genoten.



Weer terug bij de camper was Frits nog druk bezig met de films maar hij vond nog een klein gaatje om de stoelen buiten te zetten. 
De temperatuur was onderhand een beetje opgeklommen en ik kon mijn lange mouwen inwisselen voor een t-shirt met korte mouwen. Leesboek er bij en mij hoorde je niet meer. 😊😎

Vanmiddag samen met Frits nog eens over het strand gewandeld.



We blijven hier nog een nachtje staan want het bevalt ons uitstekend hier en de zon ........ die is hier volop 😎

fritsellen camperreizen youtube  Vlog4



Geen opmerkingen:

Een reactie posten