15-06-2021

Vertrokken

We zijn vertrokken. Vanmorgen was het net als bijna alle andere keren dat we vertrekken. Het was weer vroeg dag voor ons. Ik werd tegen half 7 wakker en er viel me van alles in wat ik nog moest doen. Dat bloesje moest nog gestreken en de planten binnen moesten nog een flinke plas water. O ja en de vaatwasser moest ook nog leeg. In mijn hoofd bleef het maar malen en daardoor bleef ik maar draaien en draaien en uiteindelijk ben ik maar opgestaan en heb de boel meteen afgewerkt. Onderhand was Frits ook wakker en die maakte een heerlijk ontbijtje voor ons. Daarna ging alles op rolletjes en tegen 10 uur kwamen we bij de stalling aan om de camper te voorzien van de laatste spulletjes die nog mee moesten.

De auto naar huis brengen en eindelijk konden we dan vertrekken richting het zuiden. We zijn helemaal binnendoor gereden via Tongeren, langs Huy, Cinet naar Givet waar we op een mooi plekje staan aan de Maas en geloof het of niet maar de CP is helemaal gratis.


De temperaturen zijn tropisch op het moment maar met de ramen allemaal open en de dakramen voelt het wel aangenaam. Na een late lunch zijn we het stadje Givet ingelopen. Je ziet de mensen hier bijna allemaal met mondkapjes op lopen dus ook wij lopen buiten met de mondkapjes op. Niet echt ideaal met deze temperaturen maar ach het went. 


Daar achter aan de rechterkant staan we met de camper




Natuurlijk ook even in het kerkje kijken


Onderweg zijn we niet veel campers tegen gekomen al zagen we toen we in de stalling kwamen heel veel lege plekken. Of die mensen zijn al eerder vertrokken of het is in Nederland overvol op de campings.    Wij gaan nog even genieten van ons plekje aan de Maas met een koud Roseetje want dat smaakt nu wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten