11-04-2011

Onze nieuwe caravan.

Sinds deze week mogen wij ons de bezitters noemen van een nieuwe caravan.
Het is een TEC geworden en we zijn er reuze mee in onze nopjes.





Over een paar weekjes mogen we hem gaan ophalen en onze reis naar Engeland zal met onze nieuwe caravan gebeuren.

Dethleffje is naar de dealer gebracht. We zijn nu dus even caravan-loos.




Na een aantal mooie reizen gemaakt te hebben naar Turkije, Indonesië, Thailand en Tunesië was het een wens van ons om een caravan te kopen en te gaan zwerven door Europa.
In 2009 was het zover, we werden de trotse bezitters van een Dethleffs en was de tijd gekomen om te gaan ervaren of dit echt iets voor ons was.
Nu we nog beiden werken zullen we het moeten doen met de tijd die we hebben.
Maar als we niet meer of minder kunnen gaan werken, zullen we heel vaak met onze caravan op pad zijn want het bevalt ons uitstekend.

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk op vakantie, ik ben er aan toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Harrie.somers@gmail.com
    Beste Ellen en frits.
    Ik kan op jullie site nergens de funtie van followers vinden. Kun je mij vertellen of en waar die te vinden is? ik volg jullie al een tijd via het blog van iemand anders, maar rechtstreeks lukt me niet.
    Groeten van harrie Somers
    http://hsomers.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Ellen en Frits.
    Zouden jullie a.u.b. contact met me op willen nemen?
    Mijn e mail adres is harrie.somers@gmail.com
    Ik wacht op jullie contact.
    Harrie.
    Oh ja, op mijn site kun je nu linksbovenaan je melden als volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Saampjes. Hoe het kan dat jullie jezelf twee keer zien snap ik niet (rode wijn mischien) in ieder geval niet bij mij op desite. Harrie en bedankt hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige nieuwe caravan, ik hoop dat jullie er veel plezier van en mee zullen hebben! Fijne reis naar Engeland gewenst, denken jullie wel aan een extra stekker? vgs mij heb je in Engeland een andere stekker nodig maar ik weet het niet heel zeker meer kan ook voor Ierland zijn geweest! groejes Jovita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klopt Jovita, ze hebben daar nu eenmaal alles anders. Maare ..... die stekker hebben we al klaar liggen. Zelfs op de koplampen moeten stickers omdat we links gaan rijden, haha.
    Bedankt in ieder geval voor het meedenken.

    BeantwoordenVerwijderen